AIDA Academy
  • Αρχική
  • Σεμινάρια
  • Επικοινωνία
  • Η Εταιρεία
Picture
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ & ΩΡΕΣ: 
19 Μαρτίου 2022
​10:00-14:00

ΤΟΠΟΣ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ:
Διαδικτυακά μέσω Ζoom

ΓΛΩΣΣΑ: ​
Ελληνική​

ΑΡΙΘΜΟΣ ΑΤΟΜΩΝ:
5-15*
*ελάχιστος αριθμός 5 συμμετέχοντες

Απευθύνεται σε:

  • νέους πωλητές που χρειάζονται ένα ολοκληρωμένο υπόβαθρο οργάνωσης της πώλησης και εφαρμογής εξελιγμένων τεχνικών.
  • έμπειρους πωλητές που επιδιώκουν να εκσυγχρονίσουν και να βελτιώσουν τις γνώσεις τους.
  • στελέχη επιχειρήσεων όλων των επιπέδων και ειδικότερα σε όσους με οποιονδήποτε τρόπο έρχονται σε επαφή με πελάτες του οργανισμού (salesmen, buyers, front desk, customer service, κ.λ.π.).
  • ελεύθερους επαγγελματίες που αποσκοπούν στην αύξηση της αποτελεσματικότητάς τους.
  • όσους έχουν σπουδάσει Marketing ή Διοίκηση Επιχειρήσεων και απαιτείται να εντάξουν στις γνώσεις τους τις βασικές αρχές της πώλησης σε πρακτικό και θεωρητικό επίπεδο.
  • διευθυντές τμημάτων που θέλουν να αξιοποιήσουν τη δύναμη της επικοινωνίας.
  • εκπαιδευτές στελεχών

Εισηγητής:

Γιώργος Χανός  
Σύμβουλος επιχειρήσεων, Σύμβουλος εκπαίδευσης και ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού
βιογραφικό

Θεματολογία:

Το σεμινάριο διαρθρώνεται σε ενότητες, με στόχο την μέγιστη δυνατή εμβάθυνση στη συγκεκριμένη πτυχή της διαχείρισης του ανθρώπινου δυναμικού. Πιο συγκεκριμένα, θα αναλυθούν τα εξής:
Πωλήσεις - Συμπεριφοριολογία
  • Συμπεριφοριολογία
  • Τύποι ανθρώπινης συμπεριφοράς
  • Υποκατηγορίες
  • Καταμερισμός αγοραστικού κοινού
  • Συμπεριφορικές νόρμες, πρότυπα
  • Τύποι πελατών και τρόποι εξυπηρέτησης
  • Δύσκολοι πελάτες και χειρισμός
 Πωλήσεις - Συναλλακτική ανάλυση 
  • Παράγοντες επηρεασμού του profile
  • Αναζήτηση του προσωπικού profile
  • Συναλλακτική ανάλυση
  • Η τέχνη για να τους "κερδίζεις" όλους

​Σκοπός σεμιναρίου:

​Το πρόγραμμα αναφέρεται στις διαπροσωπικές σχέσεις μεταξύ συναδέλφων, πελατών, προϊσταμένων και υφισταμένων. Στόχος είναι να αποκτήσουν οι συμμετέχοντες τη δυνατότητα να διαχειρίζονται αποτελεσματικά διαφορετικές ή ακόμη και ιδιαίτερες ανθρώπινες συμπεριφορές, να μάθουν να αξιοποιούν τη δύναμη της επικοινωνίας, να εξομαλυνθούν ανομοιογένειες και εμπόδια, αλλά και να αυξηθεί η απόδοσή των στελεχών. 

Κόστος συμμετοχής:

210€

Η εγγραφή σας θεωρείται έγκυρη εφόσον μας στείλετε:
  1. συμπληρωμένη την παρακάτω δήλωση συμμετοχής 
  2. το παραστατικό κατάθεσης του ποσού στο e-mail: academy@aida.com.gr 

​Μετά την ολοκλήρωση της εγγραφής σας, θα σας σταλεί το link με το οποίο θα συνδεθείτε στο σεμινάριο.
Μετά την παρακολούθηση του σεμιναρίου θα λάβετε τιμολόγιο ή απόδειξη στα στοιχεία που έχετε δηλώσει, τη βεβαίωση παρακολούθησης και το υλικό του σεμιναρίου.


Το σεμινάριο δεν μαγνητοσκοπείται.

Δήλωση συμμετοχής:

    Σεμινάριο 
    ​Τύποι συμπεριφοράς καταναλωτή: το "κλειδί" των επιτυχημένων πωλήσεων
    19 Μαρτίου 2022 
    Στοιχεία Συμμετέχοντα 

    Στοιχεία Τιμολόγησης 
    Συμπληρώστε τα Στοιχεία στα οποία θέλετε να εκδοθεί το Παραστατικό (Τιμολόγιο ή Απόδειξη Παροχής Υπηρεσιών)

αποστολή
ΤΡΕΧΟΝΤΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ

AIDA academy


Αρχική 
Σεμινάρια
Οι εισηγητές μας
Δήλωσε Συμμετοχή 
Γίνε εισηγητής 
Η Εταιρεία 

ΕπικοινωνΙα 


Βασ. Όλγας 148
Τ.Κ. 54645, Θεσσαλονίκη
T. (+30) 2312201544
E. academy@aida.com.gr
www.aida.com.gr

Copyright © 2020 AIDA 
Όροι Χρήσης & Προσωπικά Δεδεδομένα
  • Αρχική
  • Σεμινάρια
  • Επικοινωνία
  • Η Εταιρεία